× Home Webshop Info Help Contact Mijn Account Login/Registreer

Wat is deze site?

Vroeger moesten verenigingen hun administratie nog vaak manueel en op papier doen. Dit platform kan hun tijd besparen door onder andere de inschrijvingen, medische fiches, fiscale- en mutualiteitsattesten en nog veel meer te digitaliseren en te automatiseren.

Op deze manier moeten de verenigingen veel minder tijd steken in de administratie en paperassen en hebben ze meer tijd over voor hun werking en leden.

Op initiatief van?

Het platform www.mijnvereniginginbocholt.be is een initiatief van de Gemeente Bocholt. Ontwikkelt door NDVibes.

Wat betekent dit voor mij als gebruiker?

Indien je kinderen of jijzelf bij een vereniging in Bocholt zit moet je eens navragen of ze gebruik maken van mijnvereniginginbocholt.be. Als dat zo is, is het aangeraden om hier een accountje aan te maken. Dan kan je van dit platform gebruik maken om je in te schrijven, aankopen te doen, attesten te downloaden,...

Meer info

Voor meer info kan je altijd een mail sturen naar info@mijnvereniginginbocholt.be.