× Home Webshop Info Help Contact Mijn Account Login/Registreer

Help

Op deze pagina kan je wat extra uitleg terugvinden over dit platform. Moest je probleem hiermee niet opgelost zijn kan je contact opnemen met de volgende mail-addressen:

• SPW Knikkebol Kaulille: knikkebol@hotmail.com
  • SPW Saviaantjes Bocholt: info@saviaantjes.be
  • Chiro Kaulille: chirokaulille3950@gmail.com
  • VZW Chiro Lozen: Chirolozen@gmail.com
  • Chiro Lozen: info@chirolozen.be
Algemene vragen over het platform, of ben je een vereniging en heb je vragen? Dan kan je sturen naar info@mijnvereniginginbocholt.be.

1. Hoe maak ik een account aan of log ik in?

De eerste stap tot het gebruik van dit platform, is het aanmaken van een account. Dit doe je door op onze hoofdpagina te scrollen naar het formulier waar 'Registreer jezelf' staat. Klik op elk tekstveldje/woordje en vul de gevraagde informatie in. Na het klikken op de gekleurde knop 'Registreer' is dit in orde.

Als je later weer wil inloggen kan je naast het registratieformulier een knop 'Klik hier voor login' terugvinden. Na daar op te klikken komt het login formulier tevoorschijn. Geef daar je e-mail adres en het bij registratie gekozen wacthwoord in.

2. Ik ben ingelogd, wat nu? Waar vindt ik mijn account terug?

Je account kan je terugvinden op de volgende link: mijnvereniginginbocholt.be/account of door rechtsboven te klikken op 'Mijn Account'. Dan kom je op je account-pagina terecht, hier heb je de optie om kinderen toe te voegen en je kinderen in te schrijven voor een evenement.

3. Kind(eren) toevoegen en medische fiche uploaden

Voor je een kind kan inschrijven moet je deze eerst toevoegen. Het is belangrijk eerst al je kinderen toe te voegen voor je begint in te schrijven. Dit doe je door op de knop 'Voeg kind toe' te klikken, hier kan je simpelweg alle info invullen. Het is belangrijk dat de geboortedatum in het volgende formaat is: dag/maand/jaar, bijvoorbeeld: 31/01/2000.

Wanneer je een kind toevoegd moet je ook zijn of haar medische fiche uploaden. Dit hoeft niet onmiddelijk als het niet direct lukt (dit kan je later ook bij de optie 'wijzig kind'), maar liefst wel zo snel mogelijk. Deze uploaden doe je door eerst het sjabloon te downloaden. Dit is een Word-document. Open dit Word document (indien je geen Microsoft Word hebt kan je het gratis alternatief LibreOffice downloaden). Vervolgens vul je in dat Word-document alle gevraagde info in en sla je dit document op. Na het opslaan hiervan moet je dit uploaden bij het toevoegen of wijzigen van een kind.

4. Kind(eren) wijzigen

De info van je kind(eren) kan je ook wijzigen. Dit doe je door onder de sectie 'Jouw kinderen' op het vakje van een van je kinderen te klikken. Daar kom je op een pagina waar je de info van je kinderen kan aanpassen en opslaan. Weggaan uit een vereniging doe je door op 'Schrijf uit' te klikken naast de naam van de vereniging.

Ook op deze pagina kan je het sjabloon voor de medische fiche terug downloaden, en je ingevulde medische fiche weer uploaden.

5. Inschrijven voor een week

Op je account-pagina vind je onder de sectie 'Inschrijvingen' een oplijsting van alle evenementen die jouw verenigingen organiseren. Klik op het evenement waar je je voor wil inschrijven. Na daar op geklikt te hebben, selecteer je alle kinderen die je voor deze week wil inschrijven. Na alle kinderen geselecteerd te hebben kan je per kind aanduiden op welke dag deze zal komen. Klik vervolgens op 'volgende', dan krijg je een overzicht van je ingevulde informatie. Indien dit in orde is kan je naar de betaling.

6. De bubbel is vol

Door de corona-maatregelen zijn jeugdverenigingen verplicht te werken in bubbels. Dit heeft als jammer gevolg dat een bepaalde bubbel vol is en je je kind hiervoor niet kan inschrijven. Hier valt weinig aan te doen, je kan altijd eens contact opnemen met de jeugdvereniging.

7. Betaling

Voor elke week moet je een betaling uitvoeren. Dit is gewoon een standaard Bancontact betaling. Indien hier iets fout loopt stuur je een mailtje naar contact@ndvibes.com.

8. Ik heb geen bevestigingsmail gekregen

Wacht eerst een uurtje en controleer zeker eerst je spam. Dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen is niet zo een ramp. Je kan op je account-pagina een overzicht terugvinden van de succesvolle inschrijvingen. Als het daar in staat is het in orde, als je toch even zeker wil zijn mag je een mailtje sturen naar contact@ndvibes.com.